تعرفه طراحی پست اینستاگرام ۱۴۰۲

تعرفه سفارش طراحی پست اینستاگرام

در اینجا پکیج های طراحی پست های اینستاگرام را مشاهده می‌کنید. با توجه به تیم حرفه ای طراحی و تدوین بهبود وب ، انجام پروژه ها در کمترین زمان ممکن خواهد بود. همچنین هزینه های انجام این پروژه ها در کمترین میزان بوده و با کیفیت عالی تحویل شما عزیزان خواهد شد. ما به شما این تضمین را می‌دهیم تا در زمان مشخص شده سفارش شما انجام خواهد شد.قطعا با یکبار همکاری با ما و سفارش طراحی اینستاگرام خود، تبدیل به دوست و مشتری دائمی ما خواهید شد.

عنوان زمان اجرا تعرفه سفارش
1 الی 2 روز

149هزارتومان

ثبت سفارش
سفارش طراحی پست اینستاگرام – ۲ اسلایدی
1 الی 2 روز
269 هزارتومان
ثبت سفارش
سفارش طراحی پست اینستاگرام – ۳ اسلایدی
1 الی 2 روز
349 هزارتومان
ثبت سفارش
سفارش طراحی پست اینستاگرام – ۵ اسلایدی
1 الی 2 روز
499 هزارتومان
ثبت سفارش
سفارش طراحی پست اینستاگرام – ۱۰ اسلایدی
1 الی 2 روز
899 هزارتومان
ثبت سفارش

نمونه کارهای طراحی پست اینستاگرام

سفارش ساخت پست اینستاگرام

قطعا شما دارای یک یا چندین پیج اینستاگرام هستید و با دغدغه طراحی پست های اینستاگرام آشنا هستید. یکی از مهمترین نکات برای داشتن یک پیچ اینستاگرام حرفه‌ای، طراحی پست های جذاب و حرفه ای می‌باشد. از این رو نیاز است تا به کمک یک تیم تخصصی و با تجربه، پست های پیج خود را طراحی کنید. بهبود وب با تجربه 10 ساله خود در زمینه طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این مجموعه طراحی پست های اینستاگرام با بهترین کیفیت ممکن انجام شده و تمام اصول طراحی پست های جذاب اینستاگرام در آن رعایت خواهد شد. تیم ما تجربه طراحی پست های پیج های پر مخاطب را داشته و مناسبترین کیفیت را ارائه خواهد کرد.

سفارش فوری طراحی پست اینستاگرام

بهبود وب این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت سفارش شما انجام خواهد شد. همین حالا تماس بگیرید.

09157696249

تعرفه تدوین پست اینستاگرام

همان طور که می‌دانید در اینستاگرام پست ها به صورت عکس و یا ویدیو می‌باشد. پست های که عکس هستند مشخص است که از نظر طراحی زمان کمترین نیاز داشته تا آماده شوند. اما در پست های ویدیویی، نیازمند تدوین است. برای این منظور باید یک پست زمان بیشتری را صرف کرد تا آماده شود. هزینه و تعرفه تدوین پست های اینستاگرام از پست های عکس و تصویری کمی بیشتر بوده و ممکن از نظر زمانی نیز زمان بیشتری برای آماده شدن آن نیاز باشد. با این وجود در بهبود وب سعی کرده ایم تا هزینه تدوین پست های ویدیو اینستاگرام را تا حد ممکن پایین آورده تا از نظر بودجه برای پیشرفت پیچ خود دچار مشکل نشوید. در جدول تعرفه بالا می‌توانید هزینه تدوین ویدیوهای اینستاگرام را مشاهده کنید.

طراحی کاور پست اینستاگرام

کاور پست های اینستاگرام همانند ویترین مغازه و کسب و کار شما می‌باشد. این ویترین هرچقدر جذاب تر و زیباتر باشد، مشتریان بیشتری به آن جذب خواهند شد. برای این منظور باید از تکنیک های جذاب کاور اینستاگرام استفاده کنید تا افراد بیشتری را به پیج اینستاگرام خود جذب کنید.ما با توجه به تجربه چندین ساله خود در طراحی کاورهای پست اینستاگرام، جدیدترین و موثرترین تکنیک های عنوان نویسی و طراحی کاور اینستاگرام را برای شما انجام خواهیم داد. همچنین از رنگبندی ها و تصاویری استفاده خواهیم کرد تا بازدید پست های شما را چندین برابر کند.